Profil

WIEDZA I POMOC

DLA KLIENTÓW BIUR PODRÓŻY

Jesteś w: Strona główna » Blog » Cuba Libre - sprzedawca » Jak kupować i o co pytać

Jak kupować i o co pytać

Dziś podpowiem Wam, a może doradzę, o co powinniście pytać kupując wycieczkę. Od zeszłego roku daje się zaobserwować, że coraz więcej klientów przychodzi i mówi mniej więcej tak: „Proszę Pana chcemy spędzić urlop w spokoju i nie denerwować się że ktoś zadzwoni i powie że biuro upadło.” Doskonale to rozumiem.  Bez wahania pytajcie zatem kupując wycieczkę o wysokość gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych. Sprawdzajcie informacje na forach, czytajcie opinie. Oczywiście, internet jest pełen śmieci, ale zawsze można coś obiektywnego wyłowić. Minimalizując ryzyko, korzystajcie też z rekomendacji rodziny i znajomych.

Ale chcę Was pozbawić złudzeń! Nikt absolutnie nikt nie da wam 100% gwarancji, że biuro nie padnie.

Oto kilka praktycznych rad:

- Nie kupujcie najtańszych ofert. Jeśli miejsca w tym samym hotelu sprzedaje kilka biur, a  któreś z nich wystawia ofertę o np. 1000 zł tańszą, to powinna się Wam zapalić czerwona lampka. To może być sygnał, że ktoś bardzo potrzebuje szybkiego dopływu gotówki. Cudów nie ma, zwłaszcza jeśli chodzi właśnie o kasę. 

 - jeśli możecie płaćcie kartami kredytowymi, te transakcje zawsze można zablokować

- Sprawdzajcie dokładnie co podpisujecie

- pamiętajcie żeby na umowie było wyszczególnione wszystko to, za co płacicie i dopłacacie extra np. pokój z widokiem

  - jeśli chorujecie i zażywacie leki powiedzcie o tym w biurze, bo podstawowe ubezpieczenie może nie pokryć waszego leczenia.

Lepiej pytać więcej niż mniej J i w spokoju sączyć drinki pod parasolem.  
 

Następny: Paszport, dowód i długo, długo nic…

« Wróć do kategorii

A to Polska właśnie

Podróżuj z głową poleca :

 

 
 
   

Portal objety ochroną prawną Kancelarii

PODRÓŻUJ Z GŁOWĄ REKOMENDUJE!

    

Polecamy

Bezpieczeństwo i komfort dzieci w podróży