Profil

WIEDZA I POMOC

DLA KLIENTÓW BIUR PODRÓŻY

 
Jesteś w: Strona główna » Ekspert radzi » Po powrocie

Instytucje pomocne klientom

Od jakiegoś czasu próbuję porozumieć się z biurem podróży w sprawie niezgodności zapisów umowy a tym jak wyglądało to w rzeczywistości. Mam wrażenie, że  biuro podróży nie traktuje mnie poważnie. Czy są jakieś instytucje poza sądem do których mogę zwrócić się o pomoc?

czytaj więcej

Standard hotelu i usług hotelowych odbiegał od opisanego w katalogu

Wykupiliśmy wycieczkę w hotelu czterogwiazdkowym z Aquaparkiem i atrakcjami dla dzieci. Na miejscu okazało się, że atrakcje dla dzieci to raz dziennie przechadzający się pan w stroju misia wokół basenu a Aquapark znajduje się 3 kilometry od hotelu.

czytaj więcej

Płacić kartą czy gotówką?

Ostatnio znajomi ostrzegali mnie, że kupując wakacje absolutnie nie powinnam płacić gotówką tylko kartą.  Co za różnica w jaki sposób się płaci?

czytaj więcej

Kto odpowiada za wycieczkę, którą wykupiłem w miejscu wypoczynku?

Podczas pobytu w Grecji, wykupiliśmy wycieczkę do Aten, jednak zamiast zwiedzać zabytki,  3 godziny spędziliśmy na poboczu drogi czekając aż kierowca naprawi zepsuty autokar.

czytaj więcej

Ile dni na złożenie reklamacji?

Klienci po powrocie z wakacji złożyli reklamację dotyczącą różnic między ofertą katalogową a stanem realnym. Biuro podróży odmówiło przyjęcia reklamacji, powołując się na zapis w warunkach umowy podpisanej przez klientów „oferty promocyjne i last minute podlegają reklamacji w terminie 14 dni od daty powrotu”. Klienci złożyli reklamację 17 dni po powrocie.

czytaj więcej

Kto odpowiada za zagubiony lub zniszczony bagaż podczas lotu?

Po przylocie do Egiptu okazało się że moja walizka jest doszczętnie zniszczona a rzeczy które w niej były wypadają. Do kogo powinienem się zwrócić o zwrot kosztów zniszczonego mienia?

czytaj więcej

Jak wybrać bezpieczne biuro podróży?

Pytanie z pozoru wydaje się proste, ale czy faktycznie istnieje 100-procentowa pewność na bezpieczne wakacje z biurem podróży? czytaj więcej

Bezpieczne dziecko

Zgodnie z nowymi przepisami rodzice mają prawo domagać się od organizatora wypoczynku dzieci i młodzieży okazania zaświadczeń z KRK dotyczących wychowawców i kierowników z którymi wysyłają swoje dzieci na kolonie czy obozy czytaj więcej

Zmiany w przepisach dotyczących przewożenia płynów w bagażu podręcznym

Od początku lutego 2014 roku weszły w życie nowe przepisy dotyczące przewożenia w bagażu podręcznym płynów, aerozoli i żeli na terenie Unii Europejskiej.

czytaj więcej

Czy mam prawo do reklamacji z powodu opóźnienia samolotu ?

Przesunięto nam godzinę wylotu z 3:20 na 12:40 i zmieniono lotnisko z Warszawy na Katowice. Jakie są nasze prawa? Czy możemy domagać się rekompensaty utraconego dnia?

czytaj więcej

A to Polska właśnie

Podróżuj z głową poleca :

 

 
 
   

Portal objety ochroną prawną Kancelarii

PODRÓŻUJ Z GŁOWĄ REKOMENDUJE!

    

Polecamy

Bezpieczeństwo i komfort dzieci w podróży