Profil

WIEDZA I POMOC

DLA KLIENTÓW BIUR PODRÓŻY

 
Jesteś w: Strona główna » Ekspert radzi » Po powrocie

Czy o międzylądowaniu trzeba informować?

Nasz lot do Tunezji miał trwać ok.2,5 godz., w rzeczywistości trwał 4,5 godz. Nikt nie poinformował nas o międzylądowaniu i dosiadaniu się kolejnych pasażerów. Jak to możliwe?

czytaj więcej

O tych dopłatach nie wiedzieliśmy!

Wybraliśmy się z mężem, na objazdową wycieczkę po stolicach europejskich. W biurze pani powiedziała, że  wszystko jest opłacone i poza drobnym kieszonkowym nie musimy mieć żadnych pieniędzy. Niestety w czasie wycieczki okazało się, że jest wiele dopłat. Czy mamy prawo domagać się zwrotu kosztów?

czytaj więcej

Czym jest biblia niezadowolonych klientów?

Od samego początku nasz urlop był nieudany. Wszystko było nie tak, jak informował piękny kolorowy folder biura podróży. Jak wycenić niezgodności oferty?

czytaj więcej

Kto odpowiada za zaginiony bagaż w hotelu?

W marcu 2006 zapadł pierwszy korzystny wyrok dla klientów biura podróży.  Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że biura podróży nie mogą zaznaczać w warunkach uczestnictwa, braku odpowiedzialności za zaginione lub ukradzione mienie turysty na terenie hotelu lub autokaru.

czytaj więcej

Gdzie mój pokój z widokiem na morze?

Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze za który dodatkowo zapłaciliśmy. Po przyjeździe okazało się, że hotel znajduje się 3 kilometry od morza a z pięknego widoku i szumu morza pozostał widok na drogę i w oddali lekko widoczną niebieską kreskę.

czytaj więcej

Czy zamknięta plaża jest powodem do reklamacji?

Podczas naszego pobytu w Grecji, został zamknięty dostęp do plaży ze względu na prawdopodobne skarżenie wody i piasku. Czy w związku z tym mam prawo do odszkodowania?

czytaj więcej

Pogoda powodem do reklamacji?

Turyści po powrocie z jednej z greckich wysp, złożyli reklamację z powodu padającego deszczu przez jeden z dwóch tygodni ich pobytu. Klienci argumentowali to zapewnieniem słonecznej pogody jakie otrzymali biurze podróży.

czytaj więcej

Czy można domagać się odszkodowania za zmarnowany urlop?

Organizatorzy Podróży przez wiele lat skutecznie odrzucali wszelkie reklamacje dotyczące niezadowolenia swoich klientów ze świadczonych usług a co za tym idzie za zmarnowany urlop, czyli czas, który został przeznaczony na wypoczynek. Oczywiście nie podlega żadnej wątpliwości, iż zadowolenie czy też niezadowolenie jest odczuciem subiektywnym i pozostaje jedynie w sferze uczuć.

czytaj więcej

Czym różni się oferta all inclusive od innych dostępnych ofert ?

Po skończonym turnusie, w drodze powrotnej na lotnisko zadowoleni turyści siedzący na końcu autobusu postanowili podziękować swojemu rezydentowi za mile spędzony czas i ofiarowali mu przywiezione wcześniej z Polski kabanosy, pamiętając jak wcześniej opowiadał, że właśnie polskiego jedzenia najbardziej brakuje mu w tej pracy. Pozostali turyści widząc gest współpodróżników zaczęli również wyjmować przywiezione ze są kiełbasy, konserwy i inne smakołyki i przekazywać je rezydentowi. Po powrocie na swoje miejsce  rezydent miał już jakieś 2 kg polskich towarów. Gest jak najbardziej miły i niezapomniany zwłaszcza, że turyści wracali z wysokiej klasy pięciogwiazdkowego hotelu świadczącego tylko usługi all inclusive.

czytaj więcej

Co to znaczy siła wyższa?

Ze względu na zamieszki w Egipcie biuro podróży odwołało nasz wyjazd tłumacząc się siłą wyższą. Ale zamieszki są w Kairze a my jedziemy do Hurghady i tam nic złego się nie dzieje.

czytaj więcej

A to Polska właśnie

Podróżuj z głową poleca :

 

 
 
   

Portal objety ochroną prawną Kancelarii

PODRÓŻUJ Z GŁOWĄ REKOMENDUJE!

    

Polecamy

Bezpieczeństwo i komfort dzieci w podróży