Profil

WIEDZA I POMOC

DLA KLIENTÓW BIUR PODRÓŻY

 
Jesteś w: Strona główna » Ekspert radzi » W trakcie wyjazdu

Kiedy wymeldować się z hotelu?

Pomimo, że od samego początku naszego urlopu znane były godziny lotu powrotnego, hotelarz kazał nam opuścić pokoje o 12:00. Przecież nie zapłaciliśmy za siedzenie w holu na walizkach przez parę godzin. Czy to jest zgodne z prawem?

czytaj więcej

Czy o międzylądowaniu trzeba informować?

Nasz lot do Tunezji miał trwać ok.2,5 godz., w rzeczywistości trwał 4,5 godz. Nikt nie poinformował nas o międzylądowaniu i dosiadaniu się kolejnych pasażerów. Jak to możliwe?

czytaj więcej

Chcemy schabowe!

Biuro nie zapewniło nam odpowiedniego wyżywienia. Przez cały pobyt ani raz nie podano zwykłego kotleta schabowego. Jak to możliwe, przecież do tego hotelu jeżdżą Polacy !

czytaj więcej

O tych dopłatach nie wiedzieliśmy!

Wybraliśmy się z mężem, na objazdową wycieczkę po stolicach europejskich. W biurze pani powiedziała, że  wszystko jest opłacone i poza drobnym kieszonkowym nie musimy mieć żadnych pieniędzy. Niestety w czasie wycieczki okazało się, że jest wiele dopłat. Czy mamy prawo domagać się zwrotu kosztów?

czytaj więcej

Czego nie obejmuje podstawowe ubezpieczenie i czy warto do niego dopłacać?

Jedna z osób uczestnicząca w firmowym wyjeździe wylądowała w szpitalu ze złamanymi dwoma kręgami szyjnymi. Towarzystwo Ubezpieczeniowe odmówiło zapłaty za koszty leczenia i powrót turysty do kraju, gdy okazało się, że rozbawiony Pan pod wpływem alkoholu skoczył na główkę do brodzika dla dzieci.

czytaj więcej

Czym jest biblia niezadowolonych klientów?

Od samego początku nasz urlop był nieudany. Wszystko było nie tak, jak informował piękny kolorowy folder biura podróży. Jak wycenić niezgodności oferty?

czytaj więcej

Kto odpowiada za zaginiony bagaż w hotelu?

W marcu 2006 zapadł pierwszy korzystny wyrok dla klientów biura podróży.  Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że biura podróży nie mogą zaznaczać w warunkach uczestnictwa, braku odpowiedzialności za zaginione lub ukradzione mienie turysty na terenie hotelu lub autokaru.

czytaj więcej

Gdzie mój pokój z widokiem na morze?

Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze za który dodatkowo zapłaciliśmy. Po przyjeździe okazało się, że hotel znajduje się 3 kilometry od morza a z pięknego widoku i szumu morza pozostał widok na drogę i w oddali lekko widoczną niebieską kreskę.

czytaj więcej

Czy zamknięta plaża jest powodem do reklamacji?

Podczas naszego pobytu w Grecji, został zamknięty dostęp do plaży ze względu na prawdopodobne skarżenie wody i piasku. Czy w związku z tym mam prawo do odszkodowania?

czytaj więcej

Co tak naprawdę zawiera ubezpieczenie w ofertach biur podróży?

Na skutek zbyt dużego upału turysta zasłabł i dostał zawału. W czasie wywiadu lekarskiego okazało się, że pacjent od lat leczy się na serce a zaistniała sytuacja jest konsekwencją choroby. Czy towarzystwo ubezpieczeniowe ma prawo odmówić zwrotu kosztów leczenia, jeśli pan posiadał ubezpieczenie wykupione wraz z całą wycieczką?.

czytaj więcej

A to Polska właśnie

Podróżuj z głową poleca :

 

 
 
   

Portal objety ochroną prawną Kancelarii

PODRÓŻUJ Z GŁOWĄ REKOMENDUJE!

    

Polecamy

Bezpieczeństwo i komfort dzieci w podróży